Daro
Data dodania: 12 lipca 2024 | Termin skorzystania z usługi: 5.07.2024
Firma godna polecenia zawsze terminowo i jakość wykonania ok.Robią rzeczy których inni się nie chcą nawet podjąć
Adam
Data dodania: 12 lipca 2024 | Termin skorzystania z usługi: 30.06.2024
Nie polecam tej firmy, usługi nieterminowe z najgorszą jakością jaką spotkałem, lakierem przykrywają wszystkie niedociągnięcia, a właściciel kpi z klienta który żąda swoich praw
Proszę o rozwinięcie swojego roszczenia całkowicie nie wiem czego dotyczy sprawa. Nie przypominam sobie żadnej opisywanej sytuacji.
Proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
Brak kontaktu oznacza działanie konkurencji
Kuba
Data dodania: 7 grudnia 2023 | Termin skorzystania z usługi: lipiec 2023
Super jakość i wykonanie usługi. Niewiele już firm działa w taki sposób.
PiK
Data dodania: 7 grudnia 2023 | Termin skorzystania z usługi: grudzień 2023
Polecam
Wojtek
Data dodania: 15 listopada 2023
Krzysztof
Data dodania: 9 sierpnia 2023 | Termin skorzystania z usługi: całekim niedawno
SEMAK nie potrafi prawidłowo wykonać usługi odnawiania felg aluminiowych. Malują krzywe felgi, wciskając kit że były proste. O ile od czoła felgi są OK zrobione tak od boków szprych felgi farba jest krzywo, brzydko i do du... Według szefa jest OK. Po otrzymaniu kasy szef ma w d..... klienta pomimo tragicznie wykonanej usługi. Za to w gratisie malują gniazda śrub, otwór centrujący i przylgnię do piasty. Szkoda że nie można dodać zdjęć bo bym się pochwali fachowością firmy. OMIJACIE TEN ZAKŁAD
Jak każdy wie co jakiś czas w życiu przedsiębiorcy trafia się ładnie ujmując tzw. "menda" jak powyżej.
Prosiłbym żeby opiniodawca podpisał się imieniem i nazwiskiem pod opinią żeby ludzie prowadzący wszelakie działalności wiedzieli z kim nie współpracować i kogo się wystrzegać.
Celem klienta już od początku było i jest uzyskanie darmowej usługi - wyzysk, pierwsze słowa "żądam zwrotu pieniędzy"
A wracając do tematu reklamacji klient zlecił lakierowanie felg: (zadzwonił żeby sprawdzić je przed lakierowaniem czy nie są krzywe gdyż były kupione używane)
- felgi sprawdzone na wyważarce - wynik proste
- felgi wypiaskowane
- felgi wylakierowane
- felgi odebrane przez klienta ( bez montażu opon)
- klient zamontował opony, wyważył je w innym serwisie ( pracownik tam nie zgłaszał żadnych uwag co do krzywizny felg i nie możliwości wyważenia)
- klient zadzwonił po około 2,5 tygodnia jazdy - użytkowania z pretensjami że jedna felga jest krzywa i że to nasza wina (SEMAK) :)) hehe tłumaczy, że omija dziury !!
- po około 1,5 tygodnia klient przyjechał że felgi są brzydko wylakierowane - żądanie zwrot pieniędzy
Ewidentnie klient chce wyzyskać innych.